محل تبلیغات شما
امروزه مانند گذشته مصر ف کنندگان دیگر حاضر به پذیرش هرنوع کالا یا خدمتی نیستند و از این رو سازمان هایی از دور رقابت خارج می شوند که نتوانند انتظارات مشتریان خود را تامین کنند. مدیریت کیفیت فراگیر فرآیندی است که براساس آن مدیریت با مشارکت کارکنان، مشتریان و اعتباردهندگان به بهبود مستمر کیفیثت می پردازد. هر فردی در سازمان از مدیر اجرایی تا پا یین ترین سطح کارکنان در فرآیند مدیریت کیفیت فراگیر مشارکت دارند. ارائه کیفیت به همه مشتریان یکی از چالش های مدیریت کیفیت فراگیر در بازار رقابت جهانی است. مدل چنگالی یکی از مدل های مدیریت کیفیت است که از نظر تئوری براساس سیستم دانش بنیادی دمینگ و از نظر عملی براساس سیستم های کنترل کیفیت فراگیر ژاپنی ها تنظیم شده است مدیریت کیفیت فراگیر کمی ماده مغذی برای تغذیه سازمان است تا کارکنان آن انرژی لازم برای تحول کیفی را دریافت دارند.

بکارگیری استاندارد PMBOK در پروژه های EPC

سوالات و پاسخ کنکور ارشد مهندسی صنایع - صنایع 90 و صنایع سیستم 90

مدیریت کیفیت فراگیر؛ مدل چنگال

کیفیت ,مدیریت ,فراگیر ,براساس ,مدل ,مشتریان ,مدیریت کیفیت ,کیفیت فراگیر ,از نظر ,های مدیریت ,و از ,مدیریت کیفیت فراگیر

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رسانه